Regulamin określa zasady korzystania z katalogu artykułów oferowanych na stronie www.biurokoncept.pl, ul. Bierutowska 57 - 59, 51-317 Wrocław.
Biurokoncept Sp. z o.o. NIP: 8952240916 / REGON: 521834124 / KRS: 0000968259
Dodatkowo działamy pod nazwą Biurokoncept meble i wnętrza biurowe Aneta Ślęzakowska
Firma posiada numer NIP: 7511003871 / REGON: 302327434
/ Postanowienia ogólne:
1. Oferta zamieszczona pod adresem www.biurokoncept.pl nie jest typowym sklepem internetowym. Zamieszczone produkty prezentowane są w celu zaznajomienia użytkownika serwisu z ofertą firmy Biurokoncept.
2. Ceny prezentowane w katalogu są cenami netto wyrażonymi w polskich złotych. Cena podawana jest informacyjnie i nie jest wiążąca w momencie składania wstępnego zapytania w postaci zamówienia dokonanego za pomocą serwisu internetowego.
/ Zamówienia:
1. Zamówienia składane przez serwis www.biurokoncept.pl nie są wiążące dla żadnej ze stron - są jedynie zapytaniem o ofertę z określeniem orientacyjnej wartości zamówienia.
2. Po złożeniu zapytania pracownicy Biurokoncept skontaktują się z klientem w celu określenia ostatecznej wartości zamówienia i ewentualnego doprecyzowania zamówienia.
3. Po dokonaniu weryfikacji użytkownik otrzymuje ostateczne zamówienie, które określa rodzaj towaru, nr referencyjny, kolor, materiał, ilość oraz wartość zamówienia. Na druku zamówienia określony jest termin realizacji, adres dostawy oraz sposób płatności.
4. Klient może dokonać zmian w zamówieniu lub je wycofać do momentu wpłaty zadatku.
5. W przypadku błędu w cenie lub opisie, firma BiuroKoncept zastrzega sobie możliwość anulowania zamówień zawierających niewłaściwe informacje. Klient otrzyma pocztą elektroniczną propozycję podtrzymania umowy z właściwymi danymi lub jej anulowania. W przypadku braku odpowiedzi zamówienie zostanie anulowane.
/ Płatności:
1. Sposób płatności ustalany jest indywidualnie z klientem po ustaleniu szczegółów zamówienia.
2. Możliwe formy płatności - gotówka lub przelew na konto bankowe.
3. Przy realizacji zamówienia pobierany jest zadatek w wysokości określonej indywidualnie z klientem. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty zadatku na konto firmy Biurokoncept.
4. W przypadku, gdy w zamówieniu podane są kwoty w walucie obcej rozliczenie zamówienia nastąpi w dniu wystawienia końcowej faktury VAT według kursu sprzedaży waluty podanej w tabeli NBP.
5. Towar do momentu zapłaty pozostaje własnością firmy Biurokoncept.
/ Realizacja zamówień:
1. Termin realizacji podany na zamówieniu nie zawiera przerw świątecznych oraz wakacyjnych fabryk, liczony jest od dnia wpłacenia zadatku na konto firmy Biurokoncept .
2. Sposób i koszt transportu ustalany jest podczas zatwierdzania zamówienia z klientem indywidualnie.
3. Nabywca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póź. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Stanowi to podstawę do uznania reklamacji.
4. Jeżeli po otrzymaniu towaru kupujący znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien w obecności kuriera spisać protokół szkody, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków. Wymiana produktu na nowy możliwa jest tylko na podstawie spisanego protokołu.
5. W przypadku stwierdzenia wad produktu w trakcie jego użytkowania należy skontaktować się z firmą Biurokoncept (adresy kontaktowe podane są w zakładce Kontakt na stronie www.biurokoncept.pl) w celu ustalenia sposobu realizacji reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 21 dni roboczych od jej otrzymania poprzez wysłanie odpowiedzi listem poleconym, lub w inny sposób, określony przez strony.
/ Postanowienia końcowe:
1. Klient przyjmuje do wiadomości, że zdjęcia produktów, kolory materiałów wykończeniowych zaprezentowane w serwisie www.biurokoncept.pl mogą różnić się w rzeczywistości.
2. Wszystkie informacje, zdjęcia produktów, znaki firmowe producentów są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji bez zgody właścicieli.
3. Wszystkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać na drodze polubownej a w sytuacji, gdy porozumienie takie byłoby niemożliwe, spór rozstrzygać będzie sąd właściwy rzeczowo dla siedziby firmy Biurokoncept.
4. Firma Biurokoncept zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Informacje o zmianach będą publikowane na stronie www.biurokoncept.pl
5. Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
6. Szanowni Państwo, przywiązujemy uwagę do tego aby opis oferowanych przez nas produktów był kompletny i wolny od błędów. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować że błędy takie nigdy się nie pojawią. Ich obecność nie może być jednak podstawą do reklamacji, ani żadnych roszczeń, ponieważ przedstawione produkty, ich opis, a także podane ceny nie są ofertą zgodnie z brzmieniem Art. 66 § 1 KC, a stanowią jedynie zaproszenie do rozpoczęcia negocjacji, zgodnie z Art. 71 KC.
/ Ochrona danych osobowych:
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH OSOBOWYCH
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO) informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych jest Biurokoncept Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą: 51-317 Wrocław, Ul. Bierutowska 57-59, NIP: 8952240916.
- Inspektorem ochrony danych osobowych w firmie Biurokoncept Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w 51-317 Wrocław, Ul. Bierutowska 57-59, NIP: 8952240916 jest Aneta Ślęzakowska, kontakt: info@biurokoncept.pl. z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych".
- Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
a). realizacji zawartej umowy lub umowy, która ma zostać zawarta; prawidłowej realizacji Usług świadczonych droga elektroniczną; sprzedaży produktów oferowanych przez Biurokoncept Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, do czasu zakończenia umowy;
b). marketingu bezpośredniego - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO - prawnie uzasadnionego interesu Biurokoncept Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, do czasu zakończenia umowy lub złożenia sprzeciwu na przetwarzanie danych;
c). finansowo - księgowych - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania przepisów prawa m.in. podatkowych, w tym art.74 Ustawy o Rachunkowości, do czasu wymaganego właściwymi przepisami prawa podatkowego;
d). obrony przed roszczeniami i dochodzenia roszczeń - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO - prawnie uzasadnionego interesu przedsiębiorstwa Biurokoncept Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, do czasu wygaśnięcia okresu roszczeń zgodnie z Kodeksem Cywilnym;
e). prowadzenia procesów reklamacyjnych - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO - prawnie uzasadnionego interesu przedsiębiorstwa Biurokoncept Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, przez okres 5 lat od zakończenia umowy;
W związku z celami, o których mowa powyżej odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty pośredniczące w wykonywanych przez administratora zobowiązaniach umownych np. dostawcy usług IT, księgowych, kancelarii prawnych, Sądy, Krajowy Rejestr Sądowy, Urząd Skarbowy, firmy ubezpieczeniowe.
- Przysługuje Państwu:
a). prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
b). prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
c). prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia;
d). prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
e). prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia;
f). prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia. - Mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wydanej uprzednio zgody na przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO;
6. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – o ile uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem RODO;
7. Podanie Państwa danych osobowych jest warunkiem koniecznym do świadczenia usług, a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości świadczenia usług (realizacji umowy);
8. Państwa dane NIE będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
W przypadku znalezienia jakichkolwiek błędów, prosimy o przesłanie stosownej informacji. Dziękujemy.